czwartek, 25 czerwca 2015

TAG ZBIERACZA AUTOGRAFÓW

Tag Zbieracza Autografów

Siemka! Wczoraj doszła do mnie informacja że zostałam nominowana przez właścicielkę bloga: http://autografymalutkiej.blogspot.com. Bardzo Ci za nią serdecznie dziękuję.

1. Od jak dawna zbierasz autografy?
Zbieram autografy od grudnia 2014 roku.
2. Od kogo dostałaś swój pierwszy autograf?
Pierwszy swój autograf dostałam od Norbiego.
3. Z czyjego autografu jesteś najbardziej zadowolona ?
Najbardziej jestem zadowolona z autografu Sarsy, Kamilli Baar i Aleksego Komorowskiego. 
4. Od jakiej gwiazdy marzy Ci się mieć autograf ?
Marzy mi się mieć autograf od Jeremiego Sikorskiego. <3 
5. Czy masz zdjęcia z gwiazdami?
Mam jedno. 
6. Na czym zbierasz autografy?
Najczęściej na zdjęciach, ale też na kartkach z zeszytu. 
7. Jak przechowujesz autografy? 
Autografy przechowuje w segregatorze i w albumie. 
8. Dlaczego postanowiłaś  zacząć zbierać autografy ?
Postanowiłam zacząć zbierać autografy, ponieważ marzyłam o nich. 
9. Czy wymieniasz się za autografy lub je sprzedajesz ?
Tak. Zapraszam do wymiany! :) 
10. Czy bierzesz autografy dla innych osób ?
Jeśli jest taka możliwość, to biorę autografy dla moich znajomych. 
11. Czy zbierasz autografy od wszystkich gwiazd, czy tylko od wybranych ?
Zbieram autografy od tych osób na których mi najbardziej zależy, ale też od innych gwiazd.
12.  Bardziej zależy Ci na autografach od polskich gwiazd czy zagranicznych ?
Najbardziej mi zależy na autografach od polskich gwiazd.
13. Czy wszystkie autografy zdobyłeś osobiście ?
Niestety większość zdobyłam przez listy i maile. Osobiście zdobyłam tylko kilka autografów.
14. Ile autografów liczy Twoja kolekcja ?
38 (niektóre się powtarzają, więc ich nie liczyłam). Bardzo mało :'( 
15. Jak często w ostatnim czasie udaje Ci się zdobyć autograf ?
Kwiecień i maj są najbardziej ubogimi miesiącami. Rzadko coś przychodzi, ale mam nadzieję, że w najbliższym czasie się to zmieni.
16. Czy masz powtórki jakiegoś autografu ?
Tak, posiadam powtórki autografów.
17. Czym są dla Ciebie autografy ?
Autografy są dla mnie bardzo ważne i niektóre były moim marzeniem. SĄ DLA MNIE BARDZO WAŻNE! 
18. Kogo nominujesz do tego Tagu ?
Nominuje do tego Tagu wszystkich czytelników mojego bloga. :) 

                                             ŻYCZĘ UDANYCH I NIEZAPOMNIANYCH WAKACJI!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz